Zebrania z rodzicami
Informujemy, że w dniach od 7 do 9 września 2020 roku odbędą się zebrania z rodzicami uczniów wszystkich klas pierwszych, drugich i trzecich. Zebrania odbędą się według następującego harmonogramu.
07.09.2020 (poniedziałek) - odbędą się zebrania z rodzicami uczniów następujących klas:
- klasa 1A, sala 113, godzina 17:10
- klasa 1B, sala 214, godzina 17:00
- klasa 1C, sala 104, godzina 17:10
- klasa 1D, sala 215, godzina 17:00
- klasa 1E, sala 108, godzina 17:10
- klasa 1F, sala PO, godzina 17:10
- klasa 1G, sala M1, godzina 17:10
- klasa 2DP, sala 207, godzina 17:00
- klasa 2EP, sala S1, godzina 17:10
08.09.2020 (wtorek) - odbędą się zebrania z rodzicami uczniów następujących klas:
- klasa 2AP, sala 105, godzina 17:10
- klasa 2BP, sala 102, godzina 17:10
- klasa 2CP, sala M1, godzina 17:00
- klasa 2AG, sala 202, godzina 17:00
- klasa 2BG, sala 113, godzina 17:10
- klasa 2CG, sala 101, godzina 17:10
- klasa 2DG, sala 212, godzina 17:00
- klasa 2EG, sala 205, godzina 17:00
09.09.2020 (środa) - odbędą się zebrania z rodzicami uczniów następujących klas:
- klasa 3A, sala 109, godzina 17:10
- klasa 3B, sala 215, godzina 17:00
- klasa 3C, sala 212, godzina 17:00
- klasa 3D, sala M1, godzina 17:00
- klasa 3E, sala 108, godzina 17:10
- klasa 3F, sala 104, godzina 17:10
- klasa 3G, sala 113, godzina 17:10
Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
Informujemy, że rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021 odbędzie się w dniu 1 września 2020 roku według następującego harmonogramu:
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021 dla uczniów klas pierwszych odbędzie się o godzinie 9:30 na dużej sali gimnastycznej. Bardzo prosimy o zachowanie reżimu sanitarnego poprzez założenie maseczki na nos i usta, dezynfekcję rąk oraz bezpieczny dystans wobec innych uczestników uroczystości.
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021 dla uczniów klas drugich i trzecich odbędzie się zdalnie za pośrednictwem platformy MS Teams o godzinie 12:00.
Msza święta odbędzie się w Katedrze pw. Opieki Najświętszej Maryi Panny w Radomiu o godzinie 8:00.
Harmonogram wydawania świadectw maturalnych 2020
Informujemy, że świadectwa maturalne będą wydawane w dniu 12 sierpnia 2020 roku (środa)
według ustalonego harmonogramu
Klasa 3A 8:00 - 8:30
Klasa 3B 8:30 - 9:00
Klasa 3C 9:00 - 9:30
Klasa 3D 9:30 - 10:00
Klasa 3E 10:00 - 10:30
Klasa 3F 10:30 - 11:00
Klasa 3G 11:00 - 11:30
Absolwenci 11:30 - 12:00
Rekrutacja elektroniczna
W ramach rekrutacji elektronicznej kandydatów do oddziałów klasy pierwszej III Liceum w Radomiu
na rok szkolny 2020/2021 prosimy przysyłać dokumenty na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Harmonogram odbioru świadectw
Odbiór świadectw przez uczniów klas trzecich
W związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania szkół i koniecznością zachowania zasad bezpieczeństwa, niestety, nie odbędzie się uroczyste zakończenie szkoły. Odbiór świadectw dla klas trzecich odbędzie się w dniu 26 czerwca (piątek) według podanego harmonogramu. Prosimy o dostosowanie się do wyznaczonych godzin. Odbiór świadectw odbędzie się na sali gimnastycznej lub na zewnątrz budynku (pod łącznikiem), w zależności od pogody.
26 czerwca 2020 (piątek)
Klasa 3A w następującym podziale klasy:
8:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
8:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
8:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 3B w następującym podziale klasy:
9:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
9:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
9:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 3C w następującym podziale klasy:
10:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
10:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
10:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 3D w następującym podziale klasy:
11:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
11:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
11:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 3E w następującym podziale klasy:
12:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
12:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
12:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 3F w następującym podziale klasy:
13:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
13:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
13:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 3G w następującym podziale klasy:
14:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
14:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
14:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Odbiór świadectw przez uczniów klas pierwszych i drugich
W związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania szkół i koniecznością zachowania zasad bezpieczeństwa, niestety, nie odbędzie się uroczyste zakończenie roku szkolnego 2019/2020. Odbiór świadectw dla klas pierwszych i drugich odbędzie się w dniach 29 czerwca (poniedziałek), 30 czerwca (wtorek) oraz 1 lipca (środa) według podanego harmonogramu. Prosimy o dostosowanie się do wyznaczonych godzin.Odbiór świadectw odbędzie się na sali gimnastycznej lub na zewnątrz budynku (pod łącznikiem), w zależności od pogody.
29 czerwca 2020 (poniedziałek)
Klasa 1E w następującym podziale klasy:
8:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
8:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
8:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 2A w następującym podziale klasy:
9:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
9:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
9:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 1B w następującym podziale klasy:
10:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
10:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
10:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 2B w następującym podziale klasy:
11:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
11:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
11:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 1C w następującym podziale klasy:
12:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
12:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
12:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 2C w następującym podziale klasy:
13:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
13:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
13:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 1D w następującym podziale klasy:
14:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
14:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
14:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
30 czerwca 2020 (wtorek)
Klasa 1A w następującym podziale klasy:
8:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
8:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
8:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 2D w następującym podziale klasy:
9:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
9:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
9:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 1AG w następującym podziale klasy:
10:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
10:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
10:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 2E w następującym podziale klasy:
11:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
11:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
11:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 1BG w następującym podziale klasy:
12:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
12:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
12:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 2F w następującym podziale klasy:
13:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
13:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
13:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 1CG w następującym podziale klasy:
14:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
14:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
14:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
1 lipca 2020 (środa)
Klasa 1DG w następującym podziale klasy:
8:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
8:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
8:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 2G w następującym podziale klasy:
9:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
9:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
9:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Klasa 1EG w następującym podziale klasy:
11:00 - od numeru 1 do numeru 12 włącznie
11:20 – od numeru 13 do 24 włącznie
11:40 – od numeru 25 do końca listy klasy
Informacja na temat składania dokumentów w rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021 w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty
Informacja na temat składania dokumentów w rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021 w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty
Wniosek wraz z dokumentami można złożyć w następujący sposób:
- dostarczyć dokumenty w wersji papierowej do placówki „pierwszego wyboru” (zapakowane w dużą kopertę). Zaklejoną kopertę należy pozostawić w przygotowanej do tego celu urnie;
lub
- przesłać skan lub zdjęcie dokumentu drogą mailową na adres szkoły ponadpodstawowej „pierwszego wyboru”. Adresy e-mail i numery telefonów placówek znajdują się w ofercie każdej szkoły ponadpodstawowej, na stronach wyżej wymienionych placówek lub na stronie www.radom.pl w zakładce: Edukacja / Szkoły i placówki samorządowe.
W placówce zachowane są zaostrzone reguły sanitarne: płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego – dwumetrowego dystansu między obecnymi w budynku. Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo.
Rekrutacja - potwierdzenie dostarczenia dokumentów
W związku z tym, że we wniosku kandydata do oddziału klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej na rok szkolny 2020/2021 brak informacji dotyczących adresu e-mail kandydata, informujemy, że ulega zmianie ustalony do tej pory sposób potwierdzania dostarczenia dokumentów kandydata do naszej szkoły.
W przypadku dokumentów umieszczonych w urnie przeznaczonej na dokumenty rekrutacyjne potwierdzenie dostarczenia dokumentów nastąpi na podany we wniosku adres e-mail rodzica kandydata bądź numer telefonu rodzica kandydata.
W przypadku dokumentów dostarczonych drogą elektroniczną na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. potwierdzenie dostarczenia dokumentów nastąpi w postaci wiadomości zwrotnej na adres e-mail osoby przesyłającej dokumenty kandydata.